AVON Wishlist (Κατάλογος #18/2013)

Τον τελευταίο καιρό έχω αγοράσει αρκετά προϊόντα της Avon (θα σας δείξω μερικά σε επόμενα Posts). Έχει μεγάλη ποικιλία σε καλλυντικά (ιδιαίτερα σε μακιγιάζ που με ενδιαφέρει).

Παρακολουθώ και την γερμανική ιστοσελίδα της Avon (www.avon.de), όπου οι μπροσούρες είναι ίδιες με τις ελληνικές (με κάποιες μικροδιαφορές). Οι Γερμανοί όμως προηγούνται κατά μία μπροσούρα και έτσι μπορώ να ενημερώνομαι νωρίτερα για νέα προϊόντα ή προσφορές που θα υπάρχουν στην επόμενη ελληνική.

Image

Σας είχα πει παλιότερα στο πρώην blog μου, ότι ένα άρωμα που θα ήθελα να αποκτήσω είναι το Far Away Eau de Parfum Spray από την συγκεκριμένη εταιρεία (εδώ: post). Ακόμη όμως δεν έχω καταφέρει να το αγοράσω. Αυτό που έχω πάρει είναι το Far Away Bella, που θεωρείται η καλοκαιρινή light έκδοση του. Φυσικά δεν είναι τόσο έντονο σαν την βασική έκδοση, αλλά είναι καλή λύση για αυτή την εποχή, όπου δεν θέλουμε να βάζουμε βαριά αρώματα.

Στον τρέχοντα κατάλογο υπάρχει προσφορά περίπου 60% (14,50 € από 38,60 €) σε μια άλλη έκδοση του Far Away. Είναι το Far Away Exotic, το οποίο θεωρείται (αν δεν κάνω λάθος) πιο πιπεράτη έκδοση του αρχικού αρώματος. Μάλλον βαρύ για το καλοκαίρι, αλλά εμένα με αρέσουν αυτές οι οσμές. Και με τέτοια τιμή πρέπει να το αποκτήσω!!!

Όσον αφορά το standard άρωμα, έχω δει σε επόμενη γερμανική μπροσούρα, ότι το έχει προσφορά 1+1 μαζί με Deo Spray και Shower Gel. Νομίζω, ότι θα είναι στον ελληνικό κατάλογο με κωδικό 03 (Σεπτέμβριος 2013).

Επίσης στον κατάλογο #18, ξεκινάει ένα Fidelity Program με τρία Steps. Αγοράζοντας ένα συγκεκριμένο προϊόν αξίας 2,50 € στους καταλόγους #18, 01 & 02 (μολύβι ματιών, κρέμα χεριών & Deo Spray), αποκτάς στο τελευταίο κατάλογο του προγράμματος μια Καφετιέρα πληρώνοντας επιπλέον 5,95 €. Επειδή τα υποχρεωτικά προϊόντα είναι σε πολύ καλή τιμή (τα δύο υπάρχουν και στην AVON-Wishlist μου), σκέπτομαι να τα αγοράσω και ίσως στο τέλος να παραγγείλω και την καφετιέρα.

ImageΣαν πρώτο βήμα απαιτείται η αγορά ενός μολυβιού ματιών Glimmerstick Diamonds (2,50 € από 10,50 €). Λέω να παραγγείλω την απόχρωση Smokey Diamond (# 161240), ένα γκρι με ασημί shimmer (για ένα βραδινό Smokey Eye Makeup σε πιο απαλούς τόνους του μαύρου).

Εσάς ποιο προϊόν της Avon σας αρέσει;

 xxx

Έλενα

 

– Όλες οι φωτογραφίες είναι από το διαδίκτυο.

– Το Post δεν είναι διαφημιστικό. Ουδεμία σχέση υπάρχει με την αναφερόμενη εταιρεία.

– Αν έχω κάνει κάποιο λάθος σε κωδικούς/τιμές ή οτιδήποτε αφορά την Avon, μπορεί ευχαρίστως κάποια/-ος Αντιπρόσωπος/ Sales Leader της εταιρείας να μας δώσει τις σωστές πληροφορίες.

– Τα προϊόντα που αναφέρονται αγοράστηκαν/ θα αγοραστούν με δικά μου χρήματα.

 

 

3 σκέψεις σχετικά με το “AVON Wishlist (Κατάλογος #18/2013)

  1. Πολύ καλή η Avon.Έχω σκιές και κραγιόν μόνο και το primer ματιών.
    Είδες για να είσαι δασκάλα γερμανικών;χα χα χα!!Διαβάζεις τα νέα από πρώτο χέρι.Καλύτερα για να μας τα λες και μας!! ❤

  2. Δομνίκη μου, αφού γνωρίζω τι θα υπάρχει στους επόμενους καταλόγους, μπορώ να διαχειριστώ καλύτερα το μικρό, ταπεινό μου budget.
    Αφού έχεις προϊόντα για τα μάτια, σε προτείνω να αγοράσεις και μολύβια από την οικονομική/νεανική σειρά (Colortrend). Έχω μερικά και τα βρίσκω καλύτερα και από αυτά που είναι πιο ακριβά (και όχι μόνο από Avon). Αν τύχει και τα δοκιμάσεις, περιμένω να με πεις την γνώμη σου.
    Φιλάκια!!!!!!

  3. Poli kali i idea sou na vlepeis tous germanikous katalogous gia na ksereis ti tha erthei kai stin Ellada…Einai enas poli kalos tropos na diaxeiristis to budget sou! Kai tha elega oti i prosfora me to molivi einai para poli kali! Axizei…
    Egw den exw polla proionta tis Avon, alla tin mathainw siga siga
    S’euxaristw poli gia ta sxolia sou sto blog mou! :*

Σχολιάστε