AVON Wishlist (Κατάλογος #01/2013)

1. Κραγιόν Ultra Color Rich (7,90 € από 12,90 € ή 1,95 € με μία αγορά από επιλεγμένες σελίδες)

ImageΘέλω να δοκιμάσω ένα κραγιόν με μεταλλικό εφέ και προτίμησα τον κωδικό 78533-Sparkling Blush (σε ροζ απόχρωση).

2. Glimmersticks Cosmic Eyeliner (5,50 € από 10,50 € / κωδικός 157982-Twilight)

 

ImageΑυτό το καλοκαίρι ακολούθησα την ασφαλή λύση των καφέ/bronze αποχρώσεων για Eye Maquillage. Καιρός να κάνω και ένα Eye Look με μωβ (το αγαπημένο μου χρώμα γενικά).

3. Avon Care Touth Restore Hand Cream (2,50 € από 9,- €)

 Image

2ο Step του προγράμματος με την καφετιέρα

Έχοντας κάποιες κρέμες χεριών που χρησιμοποιώ καθημερινά, σκέφτηκα να παραγγείλω μια κρέμα που προσφέρει ιδιαίτερη φροντίδα (restore). Ακόμη δεν υπάρχουν εμφανή σημάδια γήρανσης στα χέρια μου, αλλά με τις καθημερινές εργασίες στο σπίτι την χρειάζομαι μια “τονωτική αποκατάσταση” !

4. Far Away Eau de Parfum (20,- € από 38,60 €) Image

Προσφορά: Δύο συγκεκριμένοι κωδικοί αρωμάτων στα 20,- €

Επιτέλους ήρθε η ώρα να αποκτήσω το αγαπημένο μου άρωμα από την Avon. Εκμεταλλεύτηκα την προσφορά του καταλόγου και παρήγγειλα δύο τεμάχια. Έτσι θα ολοκληρώσω τη συλλογή με τα Far Away και θα έχω και ένα Stock. Όμως καλύτερα να δώσω το ένα στη μαμά μου, αφού της το χρωστώ από παλιά (δες Post).

 Ποιο είναι το πιο πρόσφατο απόκτημα σας από την Avon;

 xxx

Έλενα

– Όλες οι φωτογραφίες είναι από τον κατάλογο στην ιστοσελίδα www.avoncosmetics.gr.
– Το Post δεν είναι διαφημιστικό. Ουδεμία σχέση υπάρχει με την αναφερόμενη εταιρεία.
– Αν έχω κάνει κάποιο λάθος σε κωδικούς/τιμές ή οτιδήποτε αφορά την Avon, μπορεί ευχαρίστως κάποια/-ος Αντιπρόσωπος/ Sales Leader της εταιρείας να μας δώσει τις σωστές πληροφορίες.
– Τα προϊόντα που αναφέρονται αγοράστηκαν/ θα αγοραστούν με δικά μου χρήματα.

 

2 σκέψεις σχετικά με το “AVON Wishlist (Κατάλογος #01/2013)

  1. Τα μολύβια glimmerstick είναι τέλεια!
    Καλές αγορές!

  2. Demi, σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Χρησιμοποίησα το Glimmerstick (με shimmer/κατάλογος 18/2013) πάνω από γραμμή eyeliner κια έδειξε πολύ ωραία!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

Σχολιάστε